Friday, November 11, 2016

[instiz] PEOPLE FROM OVERSEAS MADE A SUICIDE SQUAD MEME


post response: +13
original post: here

1. So... Harley Quinn is Kim Jongun?
> No, it's that woman
>>ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
>>ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Deadshot Trump

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Aren't Putin and Trump lovers already?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Every time I see them, I can't think of anything else but "hopeless"...

6. Wow....wow.... I wonder what will happen now....

7. Hopeless....

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that's the best edit in the world

9. I have no wordsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Agreed

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com