Friday, May 5, 2017

[instiz] GROUP WHO IS ALWAYS IN SYNC




















It's not for nothing that they're named the military dance group!

post response: +104

original post: here

1. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ As expected the experts at being synced

2. What the hellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  They're all seating the same way ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Their daily lives are syncedㅋㅋ 

4. As expected from the military dance groupㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ah this is too cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

6. Wow are they one soul in different bodies....

7. Oh noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  I'm getting goosebumps


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com