Tuesday, August 8, 2017

[instiz] MAN WHO HAD A BXNER ON THE BUS


It's a cellphone

original post: here

1. Why did the girl turn all sullenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄴㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. Oh I got shockedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Even more hilarious seeing her all sullenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. The guy behind got disappointed too ㅋㅋ 

5. Must have been such a sight for the girl!!!

6. Why is the girl all sadㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. The girl's reactionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com