Wednesday, April 5, 2017

[instiz] GIRLS DAY YURA’S 4 MOST FAMOUS GIFS


Warm upper body and lower body made of capitalism.gif


Sneaking away.gif

Genuine expression while tasting food.gif

Bingoo Yura.gif

post response: +15
original post: here

1. Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Lower body made of capitalismㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Yura is seriously cute even to womenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Bingooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she’s too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com