Wednesday, May 10, 2017

[instiz] A NEW RULE THAT SHOULD BE ENFORCED ON PRODUCE 101

Everyone should be prohibited to wear glasses

Joo Haknyeon




Yoo Seonho




Kenta





Park Jihoon





Kim Taemin





Lai Kuanlin





Ong Seungwoo





Kim Jaehwan










It's even worse when you gather everyone together

Everyone, just stop wearing glasses...


post response: +2

original post: here

1. Park Jihoon's glasses fashion is the most hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ong Seungwoo's glassesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I thought it was editedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's so hugeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㄹㅋㅋㅋ 

3. Lai Kuanlin still suits them though....

4. But he looks cute


  > 
  > Haㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋ Hwang Minhyun please remove them...

5. But this person's way of wearing glasses is my style

 > Who's that?
 > He's trainee Lee Seogyu, he's been eliminatedㅠㅠ 

6. What the hell is Kim Jaehwan wearingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But is Park Jihoon's glasses are supposed to be a fashion statement.....?
 > However, Lee Gunhee's glasses is love
 

7. No Kim Taeminㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I can't hold my laughter whenever I see Kim Taemin nowㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. Is Ong Seungwoo for real with those glasses?

9. Jaehwan-ah don't wear glassesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Lai Kuanlin looks rather cute with his glasses,,, he looks like those students in exam period

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com