Sunday, May 21, 2017

[instiz] STANDARD FOR BEING A RBW TRAINEE

Is mouth size





(in order, Yeo Hwanwoong - Lee Gunhee - Mamamoo Solar)



post response: +8
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Oh looks like RBW only takes talented kids

3. Gunhee and Hwanwoong are both the best at giving reactionsㅋㅋㅋ pretty pretty

4. ㅋㅋㅋㅋㅋ cute

5. Their reactions are too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. The last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Hwanwoong and Gunhee
Image result for fish from finding nemo
> Gasp, they look so alikeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I was casually browsing and got shockedㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what are Hwanwoong and Gunhee doing here..?
> Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Tops skillsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Looks like it's true when they say that you sing well if you have a big mouthㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Oh my, Bae Jinyoungㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com